DRIFT OG SUPPORT

Hjælpen er altid kun et opkald væk

Vores erfarne konsulenter er altid klar til at svare på spørgsmål og udøve teknisk support, hvis behovet opstår.

Vi står klar til at hjælpe dig

Selv med et velkonfigureret forretningssystem, er løbende drift og teknisk support nødvendigt for at sikre, at systemet altid fungerer og understøtter alle vitale forretningsprocesser optimalt.

Hos os er du altid sikret support. Vores erfarne konsulenter og dygtige udviklere er altid klar til at svare på spørgsmål og udøve teknisk hjælp, hvis behovet skulle opstå.

Vi prioriterer vores kunderelationer højt, og derfor kan du altid være sikker på at få professionel hjælp af en ekspert, som kender din forretning godt.

Læs mere om os som din samarbejdspartner

Vores hotline er

  • Bemandet med eksperter, der kender din virksomhed
  • Altid tilgængelig og med kort ventetid
  • Åben fra 8.15-16.00 alle hverdage
  • Åben weekender og helligdage efter særlig aftale

Sådan kan du komme i kontakt med os

Vi glæder os til at servicere dig!

headphones-customer-support-human-1

send-email-envelope

tools-wench-1

Vi hjælper også vores kunder med


Implementering 

Vores erfarne og Microsoft-certificererede konsulenter medbringer en tung industribaggrund, dyb forretningsforståelse og branchekendskab til dit ERP-projekt.

 Læs mere

Behovsanalyse

Vi hjælper med at afdække jeres formål, ønsker og bagvedliggende forretningsbehov til et nyt ERP-system, som danner grundlaget for kravsspecikationen.

Læs mere

Cloud migrering

Vi er specialiserede i servermigreringer til Microsoft Azure Cloud. Vi både rådgiver og hjælper dig med succesfuldt at designe, implementere og vedligeholde din cloudløsning. 

Læs mere

Application Lifecycle Management

Vi hjælper med at holde din Dynamics 365-applikation velkørende og opdateret med nyeste funktioner, og sikrer, at din forretningsapplikation altid er gearet til vækst.

Læs mere

keyboard_arrow_up