ERP-KONSULENT · FLERE LOKATIONER

ERP Konsulent til Dynamics 365 F&O

Hjælp virksomheder med at optimere deres processer og arbejdsgange inden for Supply Chain, produktionsstyring og ERP gennem effektive løsninger

 

 

 

Lyder det som noget for dig? Og har du erfaring med enten Supply Chain eller produktion, er stillingen som Application Consultant ERP måske noget for dig.

Vi er på udkig efter en ERP-konsulent til vores kontor i Aarhus eller Kolding. Begge steder samarbejder vores dygtige og engagerede team om at rådgive og hjælpe mellemstore og store virksomheder inden for produktion, handel og distribution gennem Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management (tidligere AX/FO).

Dine kvalifikationer:

Forventningen er ikke, at du allerede har erfaring som konsulent. Hos os bliver du oplært og certificeret som SCM-konsulent i Dynamics 365 F&O. Til gengæld forventer vi, at du:

  • har forretningsforståelse og er stærk i processer 
  • interesserer dig for og har erfaring med ERP
  • er motiveret og villig til at lære nye systemer   at kende
  • kan se dig selv i rollen som rådgiver og underviser
  • kan gennemskue komplekse udfordringer og finde løsninger
  • er initiativrig, har et højt drive og er udviklingsorienteret
  • er god til dansk og engelsk
  • er uddannet ingeniør, cand.merc., HD eller lignende 
  • tidligere har arbejdet med intern logistik og/eller produktion

Din rolle som Application Consultant ERP:

Opgaverne vil spænde over behovsanalyse med fokus på optimering af processer, udarbejdelse af løsningsdesigns med efterfølgende tests, samt opsætning og implementering af løsninger. Derudover vil du udarbejde vejledninger og stå for undervisning i vores systemer, så kunderne på projektet får den nødvendige viden til at udnytte løsningerne optimalt.

Som Application Consultant ERP vil du indgå i et stærkt team af erfarne kollegaer og kommer til at have et tæt samarbejde med kunder om de løsninger der skal implementeres i virksomheden. Det er derfor vigtigt at du kan sætte dig ind i kundens forretning og har erfaring fra logistik eller produktion. På den måde sikrer vi at levere den bedste løsning og skabe størst værdi hos kunden. 

Hvad vil det sige at være konsulent i Bredana Axcite?

I Bredana Axcite vil samarbejde og afveksling være nøgleordene for din arbejdsuge. Du vil have fleksibilitet til at planlægge din egen dagsorden, og din hverdag vil i høj grad være præget af frihed under ansvar.

Det er vores filosofi, at vi bedst kan hjælpe vores kunder, hvis vi forstår deres forretning og de udfordringer, de står over for. Derfor har størstedelen af vores konsulenter tidligere arbejdet med produktion, handel eller distribution. Du vil blive en del af en på alle måder attraktiv arbejdsplads med en uformel omgangstone, godt socialt samvær og personalegoder som kantineordning og massage.

Om Bredana Axcite

Vi er et ERP-hus, som har leveret IT-løsninger til virksomheder i mere end 30 år. Virksomheden er partnerejet, økonomisk stærk funderet og beskæftiger i dag godt 40 medarbejdere fordelt på vores kontorer i Aarhus og Kolding. 

Hos os, mener vi at glade mennesker arbejder bedst, og derfor gør vi meget for vores medarbejdere og den gode relation. Vi har en usædvanlig høj medarbejderanciennitet, og det er ikke ualmindeligt, at tidligere medarbejdere vender tilbage til Bredana Axcite.

Besøg vores karriereportal, og få et indblik i, hvordan det er at arbejde hos os.

Ansøgning og spørgsmål

Er du interesseret, så send dit CV og en motiveret ansøgning til Alexander Outzen, Operations Human Ressource, på amo@bredana.dk.
Du er også velkommen til at henvende dig med eventuelle spørgsmål på +45 87 34 68 44.

Vi behandler ansøgninger løbende - vi glæder os til at høre fra dig!
 

keyboard_arrow_up